Clearing the inbox of fanmail I have already answered.

I know it’s not really necessary but the inbox feels so cluttered… I’ll look through requests I’ve received and try to draw them :)

I haven’t been blogging that regularly recently and this is the reason why.

My instructors totally condone fandoms hahaha! This is for my 2D animation class finals. My instructor really encouraged me to continue Single Heroes, but not everyone in my group (group finals!) can rotoscope well so I’ll only rotoscope a small part! Apparently, she told the head of the department about this and now he’s expecting to see it omg I hope I do well!

GODDAMMIT

PLEASE BE MOTHER FUCKING CAREFUL WHEN WALKING ALONE

BECAUSE GDI I LOST MY ORANGE WALLET TODAY GOOD THING MY DEBIT CARD IS EMPTY AND I BOUGHT A LOT OF SHIT SO MOST OF MY MONEY WAS ALREADY GONE TO BEGIN WITH. THE ONLY IMPORTANT STUFF IN THERE WERE MEMBERSHIP CARDS TO THINGS, MY BEST FRIEND’S GRADUATION PICTURES, AND SHAKEY’S SUPER CARD.

NOW I CAN’T GET A MOTHER FUCKING HAIRCUT BECAUSE MY BENCH CARD WAS THERE JESUS CHRIST I WANTED A HAIRCUT TODAY THANK YOU YOU MOTHER FUCKING BITCH I HOPE YOU TRIP AND FALL STRAIGHT TO HELL

I AM SO MOTHER FUCKING MAD RIGHT NOW but I reported the thing anyway. The mall said they’d return the wallet in case they do see it (since most of em just throw the wallet away and just keep the money and cards) Hopefully I’ll get a call within next week or so. Ugh it’s a big shame I lost THAT wallet. My mom gave it to me, and it must’ve been expensive at the time she bought it (it was a pretty old orange leather Liz Claiborne wallet). I hope I could make it up to her ;A;

I guess this is all the more reason I should work harder to sell these charms I made! This time I really need the money.

I’ll make more designs, I guess… then open new commission slots after summer classes end.

I’ll go back to doing school work for the mean time, to cool off my angry Hulk feels. Buhh.

I’ll still be online not reblogging things, I guess.

UGHHHH

I’m sorry I’m just really upset with what’s happening with Marvel and the actors/actresses involved in the Avengers franchise. Marvel you better get your shit straight I SWEAR TO ODIN

We were all drawing our character designs for Digital Drawing class while the instructor was walking around giving us tips and such and I overheard him saying “Don’t do that, you’ll anger Edna Mode.”

.

character design boop

character design boop

3D class todaaaaaay~

We’re all just basically playing around with Maya XD

poo I wanted to livestream BUT NOOOOOOOOOOOOO IT HAD TO SPEW ERRORS AT MY FACE UGH I HATE U PROCASTER

Woke up early enough to eat lugaw! <3

(lugaw is kinda like porridge???? i think haha)

Should be getting to commissions in a jiffy, then maybe try to livestream!

Came home today from the print store to have the Avengers charms done! They might be available for shipping within the week :D

Go order now while it’s still on sale!~<3

GDI HVK STOP SENDING ME ASKS I WANT TO DRAW SO BADLY IN DETAIL THAT I CANNOT EVEN BEGIN TO DRAW THEM

/sobs

Jotun!Thor with platinum white hair (◡‿◡✿)

Jotun!Thor without shirt (◡‿◡✿)

Jotun!Thor (◡‿◡✿)

This new theme I found is SUPER ADORBS

Edited it a bit to make the desc to appear in the middle

I wonder where the credits are I think I lost them O: